Kompleksowy audyt SEO - Oferta

Czym jest Audyt SEO Stron Internetowych?

Audyt SEO stron internetowych to kompleksowy dokument, który krok po kroku wskazuje konkretne, istotne elementy strony, które należy poprawić oraz zoptymalizować aby w pełni przygotować i dostosować serwis do najnowszych wytycznych wyszukiwarek internetowych (głównie wyszukiwarki Google). Dzięki wdrożeniu rekomendacji optymalizacyjnych wynikających z audytu SEO, Twoja strona będzie przygotowana na kolejne zmiany w algorytmie Google a także łatwiej i szybciej będzie reagowała na proces pozycjonowania, co przełoży się na szybsze i lepsze efekty za co za tym idzie na większe zyski!

Google zmienia swój algorytm 500 razy w ciągu roku!

Według informacji przekazywanych przez wyszukiwarkę, algorytm Google zmieniany jest około 500 razy w ciągu roku. Wiele z tych zmian ma bezpośredni wpływ na kolejność stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Dla właścicieli stron prywatnych, stron firmowych, sklepów internetowych, blogów, portali czy magazynów internetowych pozycjonowanie jest istotnym elementem. Jednak bez dobrze zoptymalizowanej strony proces pozycjonowania będzie długi, drogi i nieefektywny. Dlatego warto wykonać audyt SEO i mieć pewność, że pieniądze przeznaczane na pozycjonowanie są wydawane optymalnie.

Kto powinien wykonać i wdrożyć Audyt SEO?

Audyt SEO

Audyt SEO

Każdy kto posiada stronę internetową powinien zadbać o to aby jego serwis był w pełni zgodny z zaleceniami jakościowymi, wydajnościowymi i zaleceniami optymalizacyjnymi, które oczekiwane są przez wyszukiwarki. To właśnie one kierują do nas w pełni naturalny ruch organiczny. Jednak bez dobrze przygotowanej i zoptymalizowanej strony internetowej wysokie pozycje w wyszukiwarkach (głównie w wyszukiwarce Google) będą niemożliwe a co za tym idzie także ruch organiczny będzie o wiele mniejszy.

Dlatego wykonaniem i pełnym wdrożeniem zaleceń wynikających z audytu SEO powinny zainteresować się przede wszystkim osoby i firmy posiadające strony firmowe, blogi, magazyny internetowe, sklepy internetowe, portale internetowe, fora dyskusyjne oraz małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. Słowem, każdy kto posiada stronę internetową!

Audyt SEO obejmuje analizy optymalizacyjne:

Warstwy tekstowej
Warstwy wizualnej
Wydajności serwisu
Kodu źródłowego
Konstrukcji serwisu
Linkowania serwisu

Zrealizowałem ponad 400 audytów SEO!

Mam 11-letnie doświadczenie w branży SEO.

W ciągu ostatnich kilku lat, najpierw jako Specjalista SEO a obecnie jako SEO Manager wykonałem i nadzorowałem wykonanie ponad 400 audytów SEO. Jako SEO Manager kierowałem projektami SEO dla takich marek jak:

T-Mobile, Vistula, Wólczanka, WKruk, Chicco, Santander, iSpot, RTV Euro AGD, Auchan, Big Star, Tołpa, Mango, Castorama, Wittchen, Dekoral, Meblik, Piotr i Paweł, Leroy Merlin, Intel, Logitech, Dom Development, Big Infomonitor, Alsen, Nestle, Hewlett-Packard czy Meblik.

Skorzystaj z mojej wiedzy i doświadczeń wyniesionych ze współpracy z największymi firmami w Polsce i na świecie. Napisz lub zadzwoń teraz, a ja z chęcią zaangażuje się w Twój projekt!

+48 607 954 826

Bartosz KoplinSEO Manager – ul. Grottgera 16/1, 60-758 Poznań. Tel.: +48 607 954 826, e-mail: kontakt@bartoszkoplin.pl